Kaip atpažinti gerą administratorių?

Kaip gerai mokate planuoti savo laiką? Ar jums svarbu, kad suplanuotos užduotys būtų atliktos? Ar jaučiate begalinį džiaugsmą, kai įgyvendinate suplanuotas veiklas?

Jeigu įvardinti dalykai jums yra svarbūs, galima sakyti, kad turite aukštai išreikštą administruojančiąją prigimtį.

Ši prigimtis pasireiškia per mokėjimą gerai planuoti savo laiką, užduotis ir per gebėjimą užtikrinti, kad šios užduotys būtų atliktos. Žmogui, kuris turi aukštai pasireiškiančią administruojančiąją prigimtį, natūraliai patinka ne tik susiplanuoti tam tikras veiklas, bet jam taip pat labai svarbu yra jas įgyvendinti. „To do“ sąrašėliai ir kiekvieno jų išpildymas – tokių žmonių varikliukai.

Sėkmingi buhalteriai, renginių organizatoriai, administratoriai turi aukštai išreikštą administruojančiąją prigimtį. Tuo tarpu sportininkams, menininkams, psichologams, įgarsintojams, operatoriams ši prigimtis nėra pati svarbiausia tam, kad jie būtų sėkmingi savo veiklose.

Ką daryti žmonėms, kurie turi žemai išreikštą administruojančiąją prigimtį?

Jeigu jūs prarandate daug energijos, planuodami, atlikdami įvairias administracines užduotis, arba atidėliojate šiuos darbus iki paskutinės minutės, tikėtina, kad jūsų administruojančioji prigimtis nėra pati stipriausia. Visų pirma, labai svarbu, kad administraciniai darbai ir „popierizmas“ neužimtų didžiosios jūsų darbo dienos dalies. Tačiau, kaip žinia, šiuolaikinėse įmonėse to išvengti dažnai nepavyksta…

Mano patarimas tokiems žmonėms – atlikite šiuos darbus pirmoje dienos pusėje arba tuomet, kai dar turite energijos. Labai svarbu atpažinti veiklas, kuriose prarandate energiją, nes tik tuomet galite imtis veiksmų darnai atstatyti.

Plačiau apie administruojančiąją prigimtį ir jos pasireiškimą galite sužinoti Žinių radijo laidoje „Karjeros akiniai“. Gero klausymo!