Kalba.Lt

NEMOKAMAS telefonas 8 800 30030 (I-V 9:00-18:00)

kalbadeze 700px

Papildomas mokymas vasaros metu: reikalinga ar ne?

Vasaros stovyklos
Vasaros metu galvą pailsinti reikia, bet visiškai apleisti mokslų neverta. Kodėl vasarą derėtų skirti ne tik pramogoms, bet ir mokomųjų dalykų kartojimui?

Pasidalinkite įrašu

XX a. buvo pradėti tyrimai, kuriais aiškintasi, kokią įtaką mokinių mokymosi procesui daro ilgos pertraukos. Nuo 1978 m. atliktos 39 išsamios studijos parodė, kad per ilgalaikes vasaros pertraukas prarandami tiek tiksliųjų, tiek humanitarinių mokslų įgūdžiai, kuriems atstatyti prireiks iki dviejų mėnesių nuoseklaus darbo.

Šiek tiek statistikos:

  • per vasaros atostogas prarandamos matematikos žinios, įgytos per 2,6 mėn;
  • per vasaros atostogas prarandama vidutiniškai 1 mėn. mokomųjų dalykų žinių;
  • kasmet šešios savaitės mokykloje skiriamos kiekvieno dalyko žinių, pamirštų per atostogas, kartojimui.

Tai jokiu būdu nereiškia, kad per atostogas reikia graužti knygas. Tyrimais nustatyta, kad pakanka nuo 2 iki 3 val. mokymosi per savaitę. Tiek mokytis, jei norite neužmiršti žinių, reikia jau nuo pirmos klasės.

Be to, vasarą nebūtina mokytis kažką naujo: pakanka pasikartoti, įtvirtinti žinias, kurias jau turite. Tam yra edukacinės stovyklos, vasaros korepetavimo kursai.

Registruokitės naujienlaiškiui

Gaukite naujienas apie mūsų produktus, pasiūlymus ir renginius.

Daugiau straipsnių

Korepetitoriavimas

Korepetitoriavimas

Moksleivio mokymosi procesas turi būti sklandus ir sistemingas, tačiau, atsiradus žinių spragoms ir jų neužpildžius laiku, bendras žinių lygis ne tik krenta, bet didėja ir jų kiekis. Todėl labai svarbu laiku kreiptis į korepetitorius ir išsiaiškinti moksleivio sukauptas „skyles“ bei jas užpildyti, kol dar nepadaryta papildoma žala pasitikėjimui savimi, motyvacijai ir žinių troškimui.

Prigimtys ir intelektai
Karjeros pasirinkimas

Prigimtys ir intelektai

Prigimčių ir intelektų sistema leidžia kiekvienam mūsų lengviau atrasti unikalųjį save, surasti logiškus paaiškinimus, kodėl tose pačiose situacijose visi elgiamės skirtingai, ir suprasti tai kaip natūralią duotybę.