Benas nusprendė studijuoti užsienyje, nes labai norėjo mesti sau naujų iššūkių ir pakeisti aplinką. Anglija jį žavėjo savo plačiomis studijų galimybėmis marketingo srityje.
Kodėl rinkaisi Derby universitetą?
Ieškojau universiteto pagal savo nuspėjamus balus, ir University of Derby buvo vienas iš geriausių variantų man. Universitetas užima aukštas vietas įvairiuose universitetų sąrašuose, taip pat pasižymi puikiu tarptautinių studentų priėmimu. Bet vienas iš labiausiai paskatinusių dalykų stoti būtent į Derby – aukšti jų verslo fakulteto vertinimai.
Kodėl nusprendei studijuoti Marketing – PR & Advertising?
Iš pradžių planavau stoti į inžinerija, bet nusprendžiau, kad labiau noriu pasirinkti profesija, kuri bus daugiau kūrybiška. Kadangi baigiau dailės mokykla, tai labai paveikė mano sprendimą. Be to, marketingas atrodė itin plati profesija su daug puikų galimybių.
Marketing – PR & Advertising. Papasakok daugiau apie savo paskaitas. Kokias praktines užduotis gauni?
Universitete turiu po 3 modulius per semestrą. Visi atsiskaitymai buvo rašto darbai, nebuvo egzaminų. Taip pat beveik visi atsiskaitymai buvo daromi grupėse. Dėstytojai paaiškino, kad jų tikslas – mus supažindinti su tuo, kaip darbas vyktų industrijoje, ir ugdyti mūsų komandinio darbo įgūdžius. Užduotys buvo ganėtinai idomios: turėjome sukurti video reklamą universitetui, parašyti marketingo planą pasirinktai kompanijai, kontroliuoti realios įmonės twitter paskyrą apie mėnesį laiko ir t.t. Mano nuomone, visos užduotys yra įdomios ir rengia studentus realiam darbui.
Kaip universitetas reagavo į „Covid-19“ pandemiją? Papasakok daugiau apie savo nuotolinių studijų patirtį ir pagalbą, kurią gavai iš universiteto darbuotojų, bibliotekos ar Tarptautinio studentų centro.
Universitetas sureagavo ir užsidarė ganėtinai greitai, visos paskaitos ir seminarai pradėjo vykti internetu. Visi universiteto ištekliai buvo lengvai pasiekiami internetu, kaip ir visada. Taip pat visų paskaitų ir seminarų įrašai buvo keliami į universiteto sistemą.