Titulinis
Kalbu kursai Studijos užsienyje Verslui Kitos paslaugos Apie mus

Ateities specialybė: skaitmeninė rinkodara

Ateities specialybės

Pasidalinkite įrašu

Šiandien žvelgiant į darbo skelbimus, sunku nepastebėti, jog vieni geidžiamiausių specialistų – skaitmeninės rinkodaros (angl. Digital Marketing) ekspertai. Ir tai nė kiek nestebina. Konkurencinėje rinkoje be galo svarbu išsiskirti tarp kitų įmonių, patraukti potencialių klientų akį ir pasiekti plačią visuomenės dalį. Taigi, pasaulyje jau tikriausiai nėra nė vienos įmonės, kuri savo komunikacijos nebūtų perkėlusi į skaitmeninę erdvę. Socialiniai tinklai, įvairūs Apps, Google reklamos – tai priemonės, be kurių šiuolaikinės įmonės jau nebeįsivaizduoja savo veiklos. Pastebima, jog ši sritis vis plečiasi ir tobulėja. Vakar buvo Facebook, šiandien jau Snapchat, akivaizdu, jog rytoj atsiras dar daugiau naujų skaitmeninės rinkodaros priemonių. Šios srities specialistų poreikis tendencingai auga, tad ją pasirinkę studentai gali būti tikrai ramūs – darbdaviai plačiai atvėrę duris laukia jaunųjų ekspertų, puikiai besigaudančių skaitmeninėje erdvėje ir gebančių savo kūrybiškumą derinti su naujausiomis technologijomis.

Sufleruojame specialybes:

  • Media, Industry and Innovation
  • Digital Media and Web Technologies
  • Advertising and Digital Marketing Communications with Language

Kokiuose universitetuose gali studijuoti?

Coventry University>>

University of Gloucestershire>>

University of Portsmouth>>

University of Derby>>

The University of Greenwich>>

Falmouth University>>

University of Huddersfield>>

Nori apie tave dominančią specialybę sužinoti daugiau?

Registruokitės naujienlaiškiui

Gaukite naujienas apie mūsų produktus, pasiūlymus ir renginius.

Daugiau straipsnių

Karjeros centras

PLANAS

Tikslas be plano yra tik paprasta svajonė. //Antuanas de Sent Egziuperi

„Švietimo iniciatyva Lietuvai: sąmoningas jaunas žmogus“

Visi norime įkvepiančių mokytojų, rūpestingų gydytojų, besišypsančių kasininkių ir greitai dirbančių kelininkų. Norime, kad mūsų vaikai būtų sėkmingi karjeroje, o jaunimas nori „gero“ darbo. Tikime, kad šie norai gali būti įgyvendinti, sąmoningai pasirinkus karjerą.