Homepage
Language courses Study abroad Business Other services About us

Ar Lietuvai laikas susitaikyti, kad visi nebus pirmūnai, ir nustoti spausti vaikus?

Šioje laidoje diskutuojame apie matematikos mokymąsi mokyklose. Ar reikėtų ieškoti mokinių potencialo ir nevertinti tik pagal matematikos kontrolinių ir testų balus? Visi esame skirtingi ir unikalūs, bet ar visi galime turėti aukštą loginį intelektą?

Pasidalinkite įrašu

Mes girdime – matematika yra mokslų motina! Jeigu žiūrėtume į šios dienos visuomenę ir kaip ji veikia, kaip mes keliame technologijų, gamtos mokslų žinias ant pjedestalo – tai taip, šiuose moksluose Loginis intelektas yra labai svarbus. Tačiau žvelgdami į pasaulį visapusiu požiūriu ir žiūrėdami, ką žmonės veikia visą dieną, į jų unikalumą ir gebėjimus įvairiose srityse,  suprasime, kad Loginio intelekto reikia tik 30 proc. populiacijos. Kitaip – Loginio intelekto pasiskirstymas, kaip ir bet kurio kito intelekto yra toks: 30 proc. visuomenės jį turės aukštą, 30-40 proc. vidutinį, ir 30 proc. – žemą. Tada kyla klausimas, ar teisinga išaukštinti tik tuos 30 proc. populiacijos su aukštu loginiu intelektu?

Laidos svečiai: „Erucito“ licėjaus steigėjas, buvęs ISM rektorius dr. Nerijus Pačėsa ir Socialinių mokslų kolegijos dėstytoja, mokymų lektorė, koučingo specialistė dr. Aistė Dromantaitė.

Registruokitės naujienlaiškiui

Gaukite naujienas apie mūsų produktus, pasiūlymus ir renginius.

Daugiau straipsnių

Korepetitoriavimas

Korepetitoriavimas

Moksleivio mokymosi procesas turi būti sklandus ir sistemingas, tačiau, atsiradus žinių spragoms ir jų neužpildžius laiku, bendras žinių lygis ne tik krenta, bet didėja ir jų kiekis. Todėl labai svarbu laiku kreiptis į korepetitorius ir išsiaiškinti moksleivio sukauptas „skyles“ bei jas užpildyti, kol dar nepadaryta papildoma žala pasitikėjimui savimi, motyvacijai ir žinių troškimui.

Prigimtys ir intelektai
Karjeros pasirinkimas

Prigimtys ir intelektai

Prigimčių ir intelektų sistema leidžia kiekvienam mūsų lengviau atrasti unikalųjį save, surasti logiškus paaiškinimus, kodėl tose pačiose situacijose visi elgiamės skirtingai, ir suprasti tai kaip natūralią duotybę.