Korepetitoriai padeda moksleiviams, norintiems pasiekti geresnių rezultatų: pagerinti pažymius, pagilinti žinias ar užpildyti susidarusias mokymosi spragas.
Korepetitoriavimas moksleiviams garantuoja gerus rezultatus, nes mokymosi programa yra suderinta su besimokančio moksleivio poreikiais, visas dėstytojo dėmesys skiriamas tik tam moksleiviui. Tad dėstytojas gali greitai suvokti vaiko mokymosi stilių, jam patinkančias temas ir taip mokymosi procesą padaryti įdomų, motyvuojantį bei efektyvų.
Mokyklose mokytojai, turėdami didžiulę grupę mokinių su skirtingais mokymosi metodais, ne visuomet gali skirti papildomo laiko vienam mokiniui, kad išsamiai paaiškintų temą. Mes mokome nedidelėse grupelėse ir esame sukūrę unikalią metodiką – tad galime duoti būtent tai, ko moksleiviui reikia. Korepetitoriai padeda ne tik prasčiau besimokantiems moksleiviams, bet ir tiems, kurie nori pagerinti turimus pažymius, išbandyti savo galimybes mokyklinių ar valstybinių olimpiadų metu.
Korepetitoriavimas gali būti reikalingas moksleiviams dėl kelių priežasčių:
- Užpildyti spragas, kurios sukelia nepatogumų, įsisavinant naujas temas. Pirmiausia, šios spragos turi būti surastos, o tuomet užpildytos žiniomis, kad tolimesnis mokymosi procesas būtų sklandus;
- Pasiruošimas olimpiadoms, kurioms reikia specifinių žinių, atskirai nedėstomų mokyklos programoje. Individualus pasirengimas su mokytoju – tiesiausias kelias į prizinę vietą olimpiadoje;
- Pagalba suprantant ir sprendžiant namų darbų užduotis. Šiuo mokymo metodu siekiama įtvirtinti pamokų metu išgirstas žinias ir praktinių užduočių metu jas panaudoti. Korepetitorius padės moksleiviui įsigilinti į temą, atsakys į kylančius klausimus, atliekant įvairias užduotis;
- Mokantis labai svarbu išlaikyti motyvaciją, pasitikėjimą savimi, todėl šias savybes lengviau ugdyti su korepetitorių pagalba, nes klasėje užduoti klausimai ne visuomet padeda suprasti ir įsigilinti į temą, o tai formuoja mokymosi spragas.
Korepetitoriavimas – tai ramus ir užtikrintas būdas užtaisyti atsiradusias spragas, kol jos nepaveikė bendro žinių lygio.